Bäbis

Min kusin, Monika som är omkring 25 år, fick en liten bebis i onsdags! Det blev en pojke fast jag hade trott att d skulle bli en flicka. Men d var en mörhårig och mörkögd gosse. Mamma och jag var å hälsade på dem idag på sjukhuset, allt hade gått jätte bra! Vi hade med oss lite presenter oxå, en blombukett, två söta sparkdräkter och ett bäbis kort. Han var väldigt, väldigt liten och skrynklig. Jag har nog aldrig sett en så liten bebis IRL tidigare så d va ju oxå lite speciellt. Han verkade snäll, men jag fick oxå klart för mej att d nog kommer dröja länge innan jag ens börjar tänka på att skaffa barn...

Kommentarer
Postat av: mikaela

bebisar brukar vara små, men vet du, jag tror ändå de är alldeles för stora när de ska ut... om du förstår... ;)

2008-12-20 @ 14:52:25
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0