Julafton imorgon


Imorgon är det äntligen julafton, det har gått så himla fort. Skönt att ha jullov är det oxå, som jag har längtat! Vi har tagit in granen och pyntat den, den blev väldigt fin ^^ Jag har dekorerat en massa pepparkakor med rosa glasyr, de blev oxå vädligt fina om jag får säga det själv...Jag har varit in till stan och köpt de sista julklapparna, plus bytt julklappar med en massa kompisar och så har mamma och jag varit med julklappar till min kusin, hennes sambo o babyn. Babyn var lite mindre skrynklig denna gång och mest hungrig. Jag har sett en del filmer som hör julen till. Jag har slagit in en massa julklappar oxå, så nu är alla klara inför morgondagens julklappsutdelande! Sist men inte minst har jag varit i stallet och skött om hästarna och ridit på Odin plus julpyntat lite även där.

Ikv åker vi till min moster och hälsar på, äter massa gott och byter julklappar. OJ OJ OJ d känns som d blir väldigt mycke julklappar hihi ^^




Kommentarer
Postat av: mikaela

vi far bara och hälsar på alla släktingarna och PLOCKAR HEM julklapparna, och sen får vi alla på julafton av tomten ;) ...

när passar det att jag kommer och fotograferar kissorna? ^^

GOD JUL PÅ DIG! :)

2008-12-23 @ 16:44:08
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/
Postat av: mikaela

låter bra det. vi måste bara se när det passar! :)

2008-12-26 @ 18:10:27
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0