Julafton (som var för några dagar sen)


Nu är det några dagar sen julafton, jag har som vanligt varit dålig på att uppdatera. Min julafton var riktigt lyckad. Dagen tillbringade jag i stallet och senare framför spegeln. På eftermiddagen kom förstås Kalle Anka som man sett hur många gånger som helst, men man får ändå en speciell känsla av det! Efter Kalle Anka var det julmiddag, med lutfisk, skinkor, kalkon, gröt och allt som hör till! Vi har inte längre någon tomte som kommer till oss så alla julklappar ligger under granen och sen delar jag ut dem. Jag älskar att få julklappar och jag fick faktiskt en hel del, både sådant som stått på min önskelista och överraskningar! ^^ *myser*  Några saker som jag fick var ABBA-singstar, ett mysigt sällskapsspel, ett pussel (ja älskar att pussla), ett härlig silverhalsband med ett hjärta, ett rött påslakanset av silke me massa hjärtan på och en volumemaster. Min moster hade stickat ett par vantar och broderat en julduk åt mej, och av min kusin fick jag två söta muggar och en massa duschgels från Dermosil. 
Mamma älskade vad hon fick av mej, en prenumeration på Kattliv och ett halsband med ett hjärta där det stod: "Världens bästa mamma".
Under kvällen åts det massa choklad, eftersom vi har en STOR skål som vi fyller med massa chokladkarameller till julafton och när vi öppnat alla julklappar drack vi glögg och tittade på Svensson Svensson. Senare på kvällen spelade jag och mamma sällskapsspelet jag fått och någon gång tvåtiden somnade jag. Hoppas alla andra oxå haft en mysig julafton!

Kommentarer
Postat av: mikaela

jag MISSADE kalle anka!

2008-12-29 @ 10:39:45
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/
Postat av: Sara

volumaster in my heart 4ever!

2008-12-29 @ 15:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0