Mycke nu


D e mycke nu. I Måndags va d engelska prov och till d skulle vi även läsa in texternas innehåll, en aning jobbigt men d gick bra! Idag var det bilskola och imorn är det psykolgiprov så ikv vet ja va ja ska göra, d som e bra e att d är rätt intressant eftersom d handlar om psykiska störningar såsom schizofreni, depression, mani och panikstörning och sånt.

Helgen var oxå fullspäckad. Fredag var det "juldans" för gymnasieelever. Jag, Anna, Soffi och Ello dansade och drack smirnoff ^^
Lördagen var jag och mamma till stan och handlade massor med julklappar, d va roligt! Jag hittade även en riktigt fin, svart, spets klänning för julfest, julafton och nyår. Köpte den från den nya VILA butiken i stan, kanske kommer bild ^^
Lördag kväll bakades det pepparkakor.

Söndag var det provläsning som gällde och oxå en ridtur på Odin när jag råkade falla av ^^ Det var varken hans lr mitt fel, han snubblade och föll ner på knä och jag hade ingen sadel så jag gled över halsen och slog en kullerbytta ner mot marken, slog i huvudet men annars var d bara roligt, Odin tittade undrande på mj ända tills ja satte mej upp på honom igen ^^

Kommentarer
Postat av: mikaela

elakt -.-

jag har också en ganska snygg klänning som är ganska nyinköpt och som jag högst antagligen inte ens kommer använda... lalalaa..

2008-12-18 @ 13:05:29
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0