Händelserik helg


Den här helgen har jag gjort massor!

På Torsdag var det födelsedagsfest hos Malin för Malin och Christina, vi var jag, Emma, Pia, Jessica, Kajsa å så födelsedagsbarnen förstås! Vi fick massor med god mat! Verkligen massor..grillade köttbitar, grillad majs, grillad paprika, grillade champinjoner med smältost å bacon runt (jag älskar såna), rostade rotfrukter å grönsaker å några sallader! Senarse bjöds vi på chokladtårta och hallonmuffins, kändes som om j skulle spricka efteråt! :D De fick oxå sina presenter och så tog vi några gruppfoton å sen spelade vi Galen Panna, som faktiskt var riktit roligt även om det kanske e ett spel för lite yngre personer ;)

Fredag var det premiär på Mamma Mia. Den var jätte bra! En massa snygga karlar å en snygg kille, å annars br skådespelare och härlig musik ^^ Till filmen proppade ja i mej en massa popcorn å godis mums. Vi hade dessutom super bra platser eftersom vi hade beställt biljetterna redan i början på veckan, även om d int var så mycket folk så var d ändå skönt å inte behöva stressa för å få bra platser =) En sevärd film!

Lördag var det Rock Perry som stod på programmet. Jag satt ner två timmar på å göra mej klar, tog en stund med håret ;) Linda, Tomppa å jag åkte dit till tre. Jag hann precis se Sahara Hotnights å den låt ja ville höra, egentligen bara en låt som e bra med dom tycker ja. Solen sken å d va jätte varmt å skönt så vi köpte varsin glass, jag en choklad mjukglass, ahh så gott! Så köpte jag även en påse sockervadd som ja mumsade i mej hihi, OCH ett par väldigt charmiga handbojjor med rosa ludd ^^ Å nu ligger dom bredvid min säng ;)
Sen träffade vi Pia, Linda å Jessi å senare alla andra. Hälsade på lite bekanta utanför området, kollade några band å så åkte jag, Stefan å Alex in till stan å åt pizza. Å en sak har ja lärt mej...gå aldrig å ät pizza med en full Alex *pinsamt*
Nååh så farligt va d inte ;) När ja kom hem var ja alldeles sluut å drack en mugg oboy ^^

Lite bilder kommer om ja orkar lägga in dom..  ;)

Kommentarer
Postat av: mikaela

kan inte låta bli att fråga hur pinsam du är när du är full? ;) puss på dej

2008-07-21 @ 19:16:46
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0