Sol och bad!

Både igår och idag har det varit jätte varmt å skönt! Vi har varit ute vid villa hela dagarna med Ruben o Berit och Taggen förstås, å d har varit så underbart skönt å härligt! Vi har både ätit lunch å middag ute på altanen i solsken och grillat en massa gott! Sen har vi suttit i solen hela dagarna å ja har solat i bikini åså ha vi spelat en massa kort på samma gång :D Å så har ja lekt massor med Taggen, han får ju springa lös där ute, kastat en massa pinnar å vedträn i vattnet som han hoppat i å simmat efter å sen har han fått leta pinnar i blåbärsris och så har han legat å solat brevid oss =) Han är så himla mysig, å nu följer hn efter mej vart jag än går hihi ^^ Idag följde han med å plockade hjortron i skogen oxå ^^
Ja å så har jag med badat, både igår och idag, å Taggen följde med i vattnet såklart :D Hihi mysigt å bada å simma med en hund :D Fast han hoppade inte från bryggan han gick i från stranden å simmade ut till mej, men ojojoj va kul vi hade! :D


Dom kyckligbenen har jag grillat ^^ Å dom fick högsta betyg av två riktiga kockar så jag e nöjd ;)


Taggen som e på väg efter ett vedträ, visst e han fin ^^


Jordgubbar å grädde hör till ^^

Kommentarer
Postat av: mikaela

då vi va på bröllop i fredags så fota ja en tårtbit, så du sku bli nöjd över mej ;)

2008-07-20 @ 18:14:05
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0