Kärleksmums

Attjooooo!! Nu har mitt halsont övergått till nysningar å nästäppa och min bästa vän har blivit Otrivin nässpray och näsdukar ^^ Idag har det äntligen varit en varm dag! Jag åt min frukost ute i solen och efteråt skyndade jag iväg till frisören för att få håret klippt å färgat! Jag är riktigt nöjd med både klippningen och färgningen. Färgen blev en något ljusare brun nyans än tidigare och riktigt mysig, och sen nån blond slinga här å där, känner mej riktigt sommarfräsch nu! =)
När jag kom hem hann jag spendera någon timme i solstolen med en bra bok och min nya ursnygga bikini från Victorias Secret! Dock hade jag den första bikinins underdel och den allra nyastes övredel eftersom undredelen till den ja beställde sist var slut så den kommer att komma först i slutet på Juli men jag ville ändå pröva övredelen och den var skön! :)
När jag hade det som skönast i solstolen ringde Emma och ville ha med mej till stranden en stund. Så vi åkte dit å solade en stund, Johan kom oxå men han satt mest å kolla på när vi sola ;)

Ikv har jag gjort en hel del i stallet. Jag har varit på en ridtur me Odin och efteråt fick han njuta av svalkande vatten när jag tvättade honom =) Tindra har börjat klia sej igen och hennes ögon var alldeles våta å rinniga så jag tvättade dom med ögonvatten å sen fick hon sej en riktigt ordentlig ryktning.

Nu har ja mumsat i mej två Kärleksmums (som jag själv bakat) och ser fram emot midsommar! ^^





Kommentarer
Postat av: mikaela

du me alla dina bikinis... ;)

2008-06-22 @ 18:40:35
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0