Sommardag


Idag har varit en riktigt somrig dag! Jag har hunnit tillbringa lite tid i stallet och även tagit massa somriga bilder på hästarna på grönbete.
Mitt på dagen bar det av till stranden me Emma! D blåste ganska kallt men vi hitta ett ställe som låg i lä. Jätte länge sen ja träffat Emma, senast på skolavslutningen. De va jätte roligt å få se henne igen och hon hade massa me nytt skvaller å berätta! Oxå väldigt chockerande saker..chockerande å chockerande men iaf så att ja satte mej rakt upp me öppen mun å stirra på henne :D När vi åkte var vi nog brunare än när vi kom men dumma dumma jag hade glömt solskyddsfaktor! Jag brukar aldrig slarva me sånt för ja bränner mej så lätt men idag var ett undantag...
Sen åkte vi till en nyöppnad butik och köpte varsin glass som vi sen mumsa på i solskenet, sommar! ^^

På kvällen var vi (Jag, Mikaela, Emma, Jessi, Robin, Johan, Alex, Kristian, Eff, Vicke, Victor å Kim (hoppas ja int glömt nån)) på stranden. Vi spela volleyboll så att ja fick ont i både händer å armar men d va d värt! Sen försökte vi grilla marchmallows på en eld som bara slockna för att d blåste för hårt...

Och mycket annat har ja oxå hunnit me som ja inte tänker gå in på här desto närmare ;)



Kommentarer
Postat av: mikaela

int slockna elden för att e blåst för hårt, he va mer för att int vi hadd nå papper eller nånting som kuna brinn så att hede andra sku hinn ta eld ;)

2008-06-17 @ 17:22:22
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0