Tjejkväll

Idag gjorde jag ungefär lite samma saker som igår. Jag körde bil, vilket gick väldigt bra faktiskt! :D Får jag säga att jag är stolt över mej själv utan att någon tycker jag skryter? ^^ Idag växlade jag från 0 till 1 till 2 till 3 utan minsta krångel och heller inga ryck, det hela gick mjukt till :D Kanske jag nån dag vågar ta mej ut på vägarna utan att behöva va rädd att köra ihjäl mejj ^^

Idag var d oxå Odins tur att bli tvättad. Han tycker det är väldigt intressant det där med vattenslangen som sprutar vatten på honom. Varje gång försöker han vända huvet bakåt och fånga vattenstrålen med munnen hihi. Så för att underlätta och göra det lite roligare å mer underhållande för honom så brukar ja låta honom fånga vattnet med munnen genom att föra vattenslangen till munnen några gånger, han ser väldigt rolig ut ^^
Dimma blev tvättad även idag eftersom hon är väldigt uppmärksamhetstörstande :)

Innan d var dags att åka iväg till Mikaela på tjejkväll slängde ja ihop en till choklapaj att ta med mej. Vilken jag tror uppskattades ^^ Pia hade bakat brownies och Linda en banankaka, nu känns det som jag fått en liten socker överdos puuh. Annars hade vi rätt så trevligt, förutom att vi åt spelade vi "jag har aldrig" med mina nya spelkort från urban a. Det var ganska intressant även om d känns som att man börjar veta allt om sina tjejkompisar, men lite nytt kom väl fram antar ja ;)
Sen satt vi mest och flamsade o pratade om betydelsefulla och betydelselösa saker. När d flesta hade åkt hem och det var Mikaela, Pia å jag kvar satt vi å roade oss me Photoshop och ritade väldigt vackra bilder på datorn med hjälp av Mikaelas...Mikaelas...hmm..typ ritbord till datorn lr nåt :D Iaf så blev d väldigt intressanta bilder, som kanske e lite väl pinsamma för att ja ska visa dom här ;)



Gonatt !!

Kommentarer
Postat av: mikaela

ja kan va snäll å länka :) http://rosanasse.bilddagboken.se/p/show.html?id=229373382&directlink=1

2008-06-26 @ 15:34:40
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/
Postat av: Petra

Snällt väldigt snällt :D ;)

2008-06-26 @ 16:27:42
Postat av: Sara

vann kör du bil? å vad kör du me? :O å sånde saker e ju int ens svår xD

2008-07-22 @ 18:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0