Sjukling



Nu har ja gått å blivit sjuk. I alla fall så har ja jätte ont i halsen buhuuu... :( Men jag får skylla mej själv efter att ha envisats med att ha sommarkläder i förrgår på stranden när det egentligen skulle ha behövts höstkläder för att klara den kalla blåsten..But what can I say, it's me ;)
När jag ändå är i gång och gnäller kan jag passa på att berätta att vädret idag inte är ett dugg bättre än igår, mörka moln och regn. Men äh det kan ju faktiskt va mysigt oxå! =)
Det har jag bevis på eftersom gårdagen var en väldigt bra dag trots regnet. Förmiddagen tillbringade jag i stan med Emma. Jag hittade ett par skor för 11 euro, 11 euro!!!! De är jätte bekväma och sköna dessutom. Och hör och häpna...jag hittade dem på Kappahl :D Första gången i mitt liv som ja ha hittat ett par skor att köpa där :D
Sen utökade jag oxå min garderob med lite nya underkläder. Jätte söta saker ^^

På kvällen tog jag en lååååång ridtur på Odin. Det hade precis slutat regna men det var jätte tungt i luften precis som det är innan det ska börja åska. Jag tror vi va borta i ungefär 45 minuter och han va jätte duktig. Men jag hann få lite ont i rumpan eftersom jag inte hade nån sadel hihi ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0