Borta bra men hemma bäst!


Nu är jag hemma från Schweiz, lr rättare sagt var jag hemma klockan 01.30 på lördag, alltså natten till lördag som vissa säger...Nu har jag massor att ta igen i skolan, läsa in massa psykologi och räkna 40 matteuppgifter med a, b och c..men det är nog värt det! De kommande dagarna är dessutom bokade för hårfärgning inför modeshowen som är på Torsdag, genrep inför modeshowen och sen förstås dagen för modeshowen. Det ska bli kul!

I Schweiz hade vi det jätte bra, ska skriva ett långt inlägg om det med..Jag tycker bara att det är lite kallt här eftersom vi hade sol och 10-14 grader varmt där! Men det är nog ändå "hemma bäst"..trots kylan ^^

Kommentarer
Postat av: mikaela

svar; joo, det är sant, men jag tycker att det var bara de första dagarna man fick en massa nya intryck, nu är det ju bara samma sak hela tiden ;D

sushin smakade intressant, det var helt bra faktiskt! :) vi fick vara med vid tillverkningen också ;)



här nere är det också svinaktigt kallt! även fast det bara är runt noll fryser man röven av sig, eftersom det är så himla fuktigt i luften! och när vi var i köpenhamn frös vi som jag vet inte vad och fick gå in och värma oss med lite latte, choklad och smirnoff ;) puss puss

2008-11-23 @ 21:05:56
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/
Postat av: mikaela

HAHAA!! jag skrev det helt med flit förstår du! jag dricker inte heller latte, men choklad är nam nam, synd bara att godaste hittills var i danmark, det blir lite långt att åka dit! ;D billigast var den också!

jag gillar faktiskt lund helt enormt mycket! jag har aldrig varit seriös när jag har jävlats med dig, och tro inte att jag slutar! ;)

2008-11-24 @ 21:29:28
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0