Hjälp


Hjälp, för jag hinner aldrig skriva nåt här. Jag har ännu flera inlägg som jag vil skriva om saker som jag varit med om för typ en månad sedan. Men jag ska få hit det..

Nu har jag dessutom sovmorgon tisdag, onsdag, torsdag OCH fredag ahh! Jag börjar halv 11 dom dagarna så det är väldigt skönt..Och dessa sovmorgnar kommer att hålla i sig ända tills vi får jullov ^^

Denna vecka med början från måndag har jag gjort lite allt möjligt. Läxor varje dag förstås, i måndags bakade mamma å jag årets första julstjärnor eller jultårtor som dom oxå kallas, dom blev goda! Igår pysslade jag med två födelsedagskort, ett till mamma och ett till min farbrors sambo i Åre som fyller 75 år! Ikv har jag varit i stallet och ryktat Tindra riktigt ordentligt, hade tänkt rida oxå men lampan som lyser upp ridplanen hade gått sönder idag tyvärr och det går ju inte direkt så bra att rida i totalt mörker...

Nu ska jag sätta mej i soffan, äta kokosbollar och titta på Bonde söker fru, det är ett så mysigt program :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0