Hemma igen och ännu en skolvecka har gått


Snart kommer ett låångt inlägg om min resa till och vistelse hos Krille, men jag behöver mer tid än jag har nu till att skriva det!

Nu borde jag sitta och räkna matteuppgifter inför provet på tisdag och endast kolla facit på internet men nu släpper jag tyvärr efter lite på mitt självdiciplin..i vanliga fall när det gäller studier är jag väldigt självdiciplinerad, så få inte fel bild av mej nu ;)
Men att sitta och räkna ut med vilken sannolikhet man får "en jättevåffla med hallonsylt" om 59% av kioskerna säljer hallonsylt tsm med våfflorna och 29% av kioskerna säljer jättevåfflor, vidare säljer 40% av de kiosker som säljer jättevåfflor även hallonsylt, och man går till en slumpmässigt vald våffelkiosk. Det behöver man väl inte veta?? Ursäkta jo d behöver man för å skriva provet på tisdag....

Idag är det annars fredag vilket är väldigt skönt! Vädret är inte lika skönt, d regnar å blåser. Det är mysigt om man är inne men jag höll på å skicka mitt paraply till helvetet när jag gick till och från bibban idag. Paraplyt blåste in och ut och gick helt sönder, mitt hår blev helt blött och m.h.a sprayen blev det klibbigt å hårt. Jag ska köpa ett nytt paraply.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0