Höstlovsplaner


Mina höslovplaner ser ut såhäär; Åka till min älskling som just nu befinner sej på Åland!! Åhh det kommer bli så härligt!

På Onsdag kväll är det packning och förberedelser som gäller. Sen På Torsdag morgon kl 06.20 går mitt direkt tåg till Helsingfors! Så kommer jag fram till Helsingfors ungefär 11.00. Då står Kristian och väntar på mej vid stationen i Hesa. Sen tillbringar vi hela dagen i Hesa tillsammans med massor av shopping (Gina Tricot!! och många andra härliga affärer förstås ;) ) och ätbart. Sen hämtar vi vår packning från tågstationen och går till hamnen, och därifrån åker vi med Viking Line till Åland, färjan går 17.30 från Hesa. Så har vi en mysig kväll och natt på färjan, ska köpa massor av godis i taxfreen å sen stoppa i oss i vår stora mysiga hytt!
Sen anländer vi till Åland mot morgonen nån gång åså myser vi resten av höstlovet där! ^^

Hemresan sker Söndag kväll och då åker jag med Viking Line tillbaka till Hesa och sen tar jag Tåg till Seinäjoki och sen därifrån hem till Vasa. Så e jag hemma Måndag kväll.

Längtar ^^

Kommentarer
Postat av: mikaela

haha jaja, och så skolkar du ännu en dag ;)

2008-10-14 @ 21:03:35
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/
Postat av: Sara

men hyttan e väll int nå stor elo? ;)

2008-10-17 @ 13:14:37
Postat av: Linda

hoppas du har kul ^^

2008-10-17 @ 14:06:18
URL: http://www.bloggen.fi/dreamer
Postat av: Anonym

Mikaela: Nää ja skolkar int, ja ha fått sånde lov att va bort p.g.a resa =)så he så!!!



Sara: Haha, nå vi had nog en stor hytt ;)



Linda: Tack :)

2008-10-17 @ 17:51:57
Postat av: Sara

svit? xD

2008-10-21 @ 17:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0