English


Yep nu kommer jag från att ha suttit å klurat med en engelska uppsats. Det gick riktigt bra! Återstår att se resultatet sen när vi får ut dem, men har rätt höga krav på mig själv när det gäller engelska och uppsats när jag fick hela 90 poäng i förra uppsatsen så känns det som att jag inte nöjer mej med nåt mycket mindre än minst några poäng under 90. Men det känns iaf bra :)

Annars så va det jätte kallt imorse! 0 grader hemma hos oss! Nåja jag fick iaf ta min varma nya jacka ;)
Nu ska jag gå å äta, bajj!

Kommentarer
Postat av: mikaela

jag lyckas alltid få otroligt dåligt i uppsatser i skolan av någon anledning som jag verkligen inte får in i min hjärna. bajs.

2008-09-02 @ 18:43:13
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0