Filmtips!


Dom flesta har nog säkert sett "50 first dates", men ni som int har sett den så ska ladda hem den genast! Jag och älskling kollade på den nu i helgen och den är ju så otroligt bra. Jag hade sett den innan men det är nog ungefär 5 år sen lr något sånt, så jag mindes nästan ingenting av den. Men även om man nyss sett den tycker jag den är värd å titta en gång till.
Jag tycker Drew Barrymore är så söt som skådespelerska och Adam Sandler e ju så grymt läcker! Samtidigt som han är ett riktigt skådespelar proffs! Det är inte bara skådespelarna som gör filmen värd att se, det är så otroligt söt handling oxå med ett gott skratt här och där tack vare alla gulliga djur med sina "fånerier"! En av orsakerna till att jag gillar den här filmen så mycket är nog just oxå därför att han är veterinär och tar hand om alla dom där underbart härliga djuren ^^  Absolut en av mina favoritfilmer!

Kommentarer
Postat av: pia

joo den filmen e no bra :)

2008-09-08 @ 13:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0