Jag blir så fruktansvärt arg


Ur aftonbladet:

Ridskolehästar knivhuggna i halsen

Två hästar höggs på ridskola i Värmland

Två hästar på en ridskola i Molkom i Värmland har knivhuggits i halsen, uppger Nya Wermlands-Tidningen och Värmlands Folkblad. Båda hade djupa sår efter ett knivhugg och dessutom hade en knappt decimeter stor bit av huden runt huggen fläkts upp. Knivhuggen tog en till två centimeter från halspulsådern. Skadorna upptäcktes under måndagen. Någon misstänkt för attacken på de båda ridskolehästarna finns inte.


Vad, vad för människor är det som gör sånt här? Dom kan bara inte vara riktigt friska i huvudet. Det är ju nånting som är helt otroligt fel i deras hjärnor. Såna här människor borde inte få leva, de har ingen rätt att ens finnas på jorden och andas. Jag skulle kunna explodera just nu men måste ju behärska mig. Skulle jag träffa på dessa och veta att dom gjort något sånt här...jaa...jag vet faktiskt inte vad jag skulle göra men skulle jag inte skada dem skulle jag iaf se till att få dem inburade för all jävla framtid och helst på något ställe där dom inte får gå ut, inte får se dagsljus alls och bara får sitta å stirra ut i luften. Herregud, jag hoppas bara att dom brinner i helvetet.


Kommentarer
Postat av: mikaela

yaki... men tänk på att det finns dem som gör likadant med människor...

jodå, jag kan nog fixa till designen, du kan fast skicka ett mejl med bilder och sånt som du skulle vilja ha, och så skriver du hur du vill ha det... :)

2008-09-17 @ 19:15:43
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/
Postat av: Victoria

Uch läst dede också, hemskt :(

2008-11-05 @ 14:59:52
URL: http://vicss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0