Klippning


Idag har jag varit och fått nytt å fräscht hår! Okej, kanske inte helt NYTT men det känns iaf som nytt hår! Ingen ny frisyr men min "gamla" frisyr behövde klippas till lite, och jag blev supernöjd! Det finns så mycket positivt när man har klipp sej, det är lättare att tvätta och det går mindre shampo och balsam (hihi), det går snabbare att föna torrt, det krävs inte lika mycket hårspray för att få det som jag vill, det tar inte lika lång tid att fixa det på morgnarna! Så skönt! =) Och ja ännu en grej, jag säljer ju Wc- och hushållspapper till vår klassresa och jag passade på att sälja både och till min frisör och både och till mammas frisör! Nöjd ^^

Kommentarer
Postat av: Pia

ja bruk int tyck åm nyklippt hår. :(:P

2008-09-03 @ 20:26:24
Postat av: mikaela

jag håller med pia ;)

2008-09-04 @ 18:08:58
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0