Liten uppdatering!


Ikv är det "läsa på rella prov" som står på mitt shema i min rosa Hello Kitty kalender (nej inte den som är glittrande mörkrosa och som passar till en femåring om nån sett den på bokhandeln, utan den som är ljusrosa å svart och som oxå finns i svart och ljusrosa). Jag gillar inte boken som vi tvingas läsa eftersom den är så flummig enligt min åsikt. Man måste läsa mellan raderna för att få reda på något vettigt, men hey kanske det är det som är meningen för att man skall utveckla sitt tänkande?

Annars fick vi våra skolfoton idag! Är riktigt nöjd med både enskilda, klassfoto och hela skolans gruppfoto! Min topp som jag hade som var rosa blev lite mer åt det röda håller på den enskilda bilden men det var lika snyggt för det. En annan sak, ja brukar alltid hitta nån liten detalj som jag tycker är fel med mitt hår, lite för fluffigt där och lite för platt där, lite för tovigt där lite för rakt där, ja alltid något trots att det egentligen inte finns nåt att klaga på. Men denna gång på detta skolfoto hittade inte ens JAG en enda liten detalj med mitt hår som jag kunde klaga på, helt otroligt!

Kommentarer
Postat av: mikaela

gurgel. tänk om vi ens någon gång får FOTAT våra klassfoton -.-

2008-09-09 @ 21:02:50
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/
Postat av: Sara

Mina blev å bra :D

2008-09-22 @ 12:49:42
URL: http://lilltollon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0