Puuh


Nu är jag alldeles slut, en fredag kan inte komma mer lämpligt! Nu ska jag snart äta pizza och sen om jag orkar ta mig ut med min snuva ska ja gå till stallet och få lugn och ro där. Senare ska jag mysa i soffan med en bok och en film, och sent ikv ska jag mysa med en film med söt ^^ Skönare kan det inte bli.

En lång dag i skolan som vanligt, käkat halstabletter hela dagen, vilka Ciino var snäll och köpte till mej när hon hade håltimme, tack! Efter skolan åkte jag in till stan med Maria och vi åt en bit mat som var väldigt väldigt god, och jag åt upp allt som var på tallriken (vilket är ovanligt eftersom man får så mycket mat på tallriken)! Men jag måste säga att det var väldigt gott! Sen inhandlade jag shampo och balsam till mitt hår som doftade sååå gott och Maria var provkanin för en massa olika fälger av Make Up Stores nagellack, dom har så snygga färger ^^ Nåja sen sa jag hejdå till Maria och mamma kom in till stan och vi gick en stund på torget och tittade på alla saker de hade där nu när det är höstmarknad. När jag kom hem hade jag ett paket som väntade på mej från Haléns med en blus, ett par shorts och ett par knästrumpor, och allt passade. Så nu sitter ja här med allt på mej och myser ^^ Ha en skön kväll!

Mina shorts är brun rutiga men fanns ingen framsida med sån färg så därför svart på bilden.


Kommentarer
Postat av: mikaela

jag blir inte mätt >:(

2008-09-07 @ 20:21:07
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0