Mer sammanfattning


Jag höll på med påsklovet vill jag minnas. En kväll var vi till min kusin, hennes sambo och deras baby, för kusinen fyllde år. Vi fick påskbakelser, bullar och chokladtårta mmmm, va gott d va. En annan sak som hör påsk till är att äta massor av godis, d gjorde jag VERKLIGEN.

Förra veckan hade vi tvåor en konsert i skolan för att få in pengar till klassresan. Det var många som sjöng och så hade vi servering och jag, Sandra, Soffi, Ello o Pytti ordnade ett lotteri. Vi fick bort alla vinster och vi fick ungefär 17 euro var för konserten, det var bara d som deltog på något sätt som fick pengar. Lyckad blev den!

Vad annat har jag gjort då, jag har varit mycket i stallet såklart och ridit. Jag har kört en hel del bil till och från skolan och till stan. Vi var också ut till villan en dag å grillade korv, ja så lite sånt ^^ Nu får det räcka med sammanfattningar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0