Ännu en vecka har gått


Nu har även denna vecka gått, och jag har ju int skrivit sådär jätte mycket, en snabb uppdatering! Onsdag var det massor av skolarbete och resten av kvällen tillbringade jag i stallet med att rykta islandshästarna. Torsdag var det bilskoleteori, nu har jag bara 2 gånger kvar! Så passade Ello och jag på att öva på datorerna där, och jag provade skriva teoriprovet två gånger och jag klarade det båda gångerna skönt! Men det betyder ju inte att ja klarar det sen när det väl gäller, men jag vet iaf att jag kan klara det! Fredag skrinnade vi på gympan, första gången jag skrinnade på ett år, gissa om det kändes i kroppen efteråt. På fredagen städade jag oxå mitt rum, damsög och bytte sängkläder. Sen red jag på Odin, han var rätt busig men jag hölls på ryggen ;). Sen slappnade jag av med Let´s Dance och massa choklad o annat gott, sist men inte mins var det film med älskling!
I helgen har jag bl.a hunnit med att skida, vara i stallet, rida, baka brownies, kolla tre stycken filmer och varit till stan! Mamma skulle köpa födelsedagspresenter till mej så jag följde med och shoppa lite, hittade tre par pieces trosor och en vit skjorta till äldstes dag men köpte ej den för var osäker på om jag skulle hitta en finare, men ska köpa den i veckan ist. Jo och så visade jag på lite saker som jag önskade mej till födelsedagspresent så att mamma skulle veta lite. Några saker vet jag att jag får och några har jag ingen aning om, jag gillar å ha d så, att få något som man vet att man vill ha å något som man inte vet att man vill ha men som man nog vill ha ;) Jaa så nu är det mindre än en vecka tills jag fyller 18! Känns lite overkligt haha, och det känns som att det kommer lite plötsligt, men jag längtar ändå för det är så mycket roligt när man fyller! Kalas och fester och fina presenter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0