Gissa vem som klarade teoriprovet...


Ja, rätt gissat, JAG! :D
Nu är det bara körprovet kvar så har jag mitt körkort, härligt!

Igår var det party. Maten var helt okej, tonfisksallad, vitlöksbörd och cheesecake till efterätt. Det var en väldig feststämning, Korsholm satt vid ett bord, Övis vid ett bord och Vasa gymn vid ett bord, under hela middagen turades alla om att övertyga dom andra om att just deras skola var bäst, med högljudda sånger och rop. Efteråt blev det partydansande. Nästan alla tvåor var där, och det var riktigt roligt! VI dansade och dansade och jag fick till slut ont i fötterna. Några blev riktigt fulla, jag blev lite full för att bli riktigt på G. Föll nästan ner av scen när vi dansade där, eftersom d var halt av en massa öl. Var nog en riktigt lyckad kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0