Penkkis och Äldstes Dag

Det händer mycket nu! Igår va d penkkis och vi blev plågade av treorna, d är rätt roligt faktiskt! Men jag tyckte dom var lite för snälla iår, dom hade nog fått vara elakare. Fick massvis med läppstift och smink kladdat i ansiktet, massa nagellack på fingrarna och håret rufsa dom till i en svans på en sidan och en massa rött spray. Sen skulel vi äta knackkorv kokt i ättika, jag spottade ut för skulle ha spytt om jag svalt en enda bit, så jäkla äckligt!! Vi hade någå slags sexgymnastik i par, pojke flicka, var inte så snuskigt som d låter faktiskt. Plus en massa lekar och utnämningar och sånt.

Idag var det då Äldstes Dag och nu är vi äldst i skolan, så alla tvåor hade vit skjorta och svarta byxor, det var nog första gången i hela mitt liv jag bar vit skjorta men jag tyckte jag passade helt okej. Nu är det vi som sitter i abisofforna och känner oss stora! Ikv ska alla tvåor från skolorna i Vasa och från Korsholm fira med en middag och sen party med musik och dansande! Men först måste jag besluta mej för vad jag ska ha på mej.. hmm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0