Rolig körning

Nu sitter jag i skolan, börjar först halv 11 men hade körlektion 09.00 å nu har jag kört klart. Jag hade en annan bilskolelärare idag från stan, jag har aldrig haft någon annan än Affe förut så det var lite nervös när jag inte visste om han skulle vara bra lr dålig, plus att jag skulle köra en annan bil. Men det visade sej att han var jätte bra! Han var otroligt rolig, lugn och snäll! Han hade rolig humor och när han sa nåt roligt så var han sådär att han inte skratta själv utan ba satt och titta rakt fram, haha jag satt nog och log hela timmen tror jag! Så tyckte han att jag var tyst så han sa:

-E du allti såhär tyst?
-Haha, nä men jag koncentrerar mej på bilkörningen.
-Jaha, så du pratar mer efter några cider?
-Hahaha, joo, och när jag int kör bil.
-Okej, du e förlåten.

Sen när ja sku stiga ut bilen och gå till skolan, så sa han (jag hade berättat att jag fyller på lördag):

-Lycka till på Lördag, och gör inget som int jag sku ha gjort *retsamt*
-Haha, jag vet ju int va du sku ha gjort
-*tystnad* Men gör inget du int ska gör.

Och han va inte allts stressig lr så, han tog allt lugnt och sa luungt va jag skulle göra. Bilen var än Honda så den var lite annorlunda än Toyotan jag är van vid, men det var inget större problem det heller, nu är jag riktigt nöjd! ^^

Kommentarer
Postat av: mikaela

nice bilskollärare ;) hur blir det nu då?

2009-02-05 @ 17:47:11
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/
Postat av: mikaela

med din 18 års grej!

nä, det gick inte så värst bra....

2009-02-06 @ 17:48:17
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/
Postat av: mikaela

men ööh, glöm det! ;)

2009-02-09 @ 13:09:39
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0