Se upp på vägarna!


Nu gäller d att se upp för nu har fröken fått körkort!!! Wiii, känns roligt och konstigt på samma gång. Körde upp idag, och oj va jag var nervös, men jag blev godkänd utan några problem och oj vad skönt det kändes. Jag fick köra med en tjej vid namn Kajsa, hon var snäll och roingivande, blev direkt lugn när hon satte sj breevid. Och det gick så fort oxå, känns som att jag knappt körde nåt, ba in till stan, genom stan och tillbaka på motorvägen. Hon klagade lite på att jag körde för långsamt mellan kvarteren inne i stan, men hey bättre å köra liite för långsamt än för hårt ^^

Sen stannade jag kvar i stan och åt en något sen lunch med Mikaela, hos Thailand tanten. Vi åt mumsigt gris-wook, jag älskar verkligen hennes wook, oj oj.

Ikv har jag och Mikaela varit och räjsat med min bil, wow vilken känsla att få sitta vid ratten utan en bilskolelärare och en triangel bak!

Dessutom är det ju sportlov snart, vi har fått ut samhällsprovet och biologiprovet, 10 i båda, så nu känner ja mej nöjd och nu kan sportlovet börja!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

GRATTIS :)

2009-02-21 @ 10:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0