Sportlov och Sthlm


I helgen har jag bara gjort en massa mysigt och roligt! Kollat Let's Dance, ätit massor av godis och annat gott, läst en del i min bok "Marley och jag", varit och skidat några gånger med mamma och varm choklad, ridit på Odin, varit massor i stallet och ryktat isisarna och sånt, tittat på 5 filmer, varit på bio me mamma, vi kollade "Revolutionary Road" med Kate Winslet och Leo Dicaprio, den var lite sorglig men bra! Ikv ska jag till Ello, hon ska ha 18-års kalas för oss ikv, hon sa att vi skulle komma hungriga så vi får se vad hon bjuder på.

Och vet ni vad som händer imorgon? Jo, imorgon går mitt plan till Kristian och Stockholm! ^^ Jag ser så mycket fram emot d, att vi får va tillsamman igen och göra massa saker tillsammans, plus att få komma till Stockholm är ju inget minus ;) Mitt plan går 16.30 så jag kommer dit 16.30 svensk tid, sen är jag där t.om. Söndag, för på söndag kväll åker vi båda två med Viking Line över till Helsingfors! Vi hade väldigt mysigt sist fast vi bara åkte från Helsingfors till Åland då, och nu är det från Sthlm till H:fors! Måndag kommer vi till helsingfors och då har vi en hel dag där! Om allt går enligt planerna så kommer vi få många roliga dagar tsm ^^

Kommentarer
Postat av: mikaela

åh du ska ha det så jättejättebra! och glöm för allt i världen inte ;) ..

2009-02-23 @ 22:27:09
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/
Postat av: mikaela

an update please?

2009-03-24 @ 20:53:45
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0