Storstädning

Igår var det storstädning som gällde. Jag damsugade hela huset och mamma torkade alla golv. Sen städade och fixade jag i mitt rum. Nu ser allt tipp topp ut inför helgens fester och kalas! Jag hittade även en jätte söt rosa planch på en kattunge som jag la upp, den är så otroligt söt med mössa på och allt! Sen skyndade jag även ut till stallet för att rykta Dimma, vill passa på att pyssla me henne nu ifall det blir så att hon åker iväg för inridning i några månader här nu snart på våren.

Jag var oxå till frisören på morgonen och fick håret klippt och färgat, blev faktiskt riktigt nöjd med både färgen och  klippningen, det är typ som jag haft det, men nu går det att forma till frisyren igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0