Tjöttis

Nu är jag trööött. Jag har varit borta sen kl 08.00 imorse till kl 20.30 nu ikväll. Anledningen var lång skoldag och mörkerkörning 17.30 till 20.00. Så var onödigt att börja åka hem emellan så jag gick till Kotipizza och åt en pizza och gjorde biologiläxan medans jag väntade! Annars så har vår biologilärare blivit crazy, förut sammanfattade vi nästan alla kapitel som var lite mer invecklade, och hon gick igenom samtidigt, sen fick vi läxa att läsa kapitlet och kanske några uppgifter nästa lektion. Nu sammanfattar vi ingenting, hon går inte igenom kapitlen, vi får bara 12 sidor att läsa på egenhand om fosterutvecklingen och sen 4 studentuppgifter. Såklart det är bra att lära sej läsa in saker på egen hand och göra studentuppgifter, men nu handlar det om väldigt komplicerade och ingående kapitel.
Mörker körningen gick iaf bra, både Ello och jag hade tid ikv så vi fick köra tillsammans, det var skönt! ^^ Go natt

Kommentarer
Postat av: mikaela

jamen citymarket i stenhaga är bara en bluffkällare ;)

usch, sådana dagar har jag två gånger i veckan ungefär... nästa period blir det ännu härligare med intensivmatte...

2009-02-04 @ 19:48:01
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0