All min snö..

Idag har den sista snön försvunnit och jag undrar om vi verkligen är i månaden Januari..jag menar, förut var det ju meter av snö och 20 minus grader den här tiden på året! Visst är jag glad att det inte är så kallt som 20 minus, men snön? Men jag hann iaf vara barn och leka i snön medan vi ännu hade massor av snö förut om åren! De senaste åren har det inte varit mycket att hurra för..nuförtiden skidar, skrinnar å pulkar jag gärna..och det går ju inte så bra utan snö...så snälla snö kom tillbaka!

Annars idag har jag varit i skolan som vanligt, när jag kom hem åkte jag till min faster för avslappning! Hon håller på med något som heter taktil och det är så skönt och avslappnande! Jag känner mej som en ny människa varje gång jag kommer därifrån!

Nu ska jag ta och läsa om nervsystemet och sedan skall jag ta itu med filosofin. Jag skall nämligen tenta filosofi kurs 1, eftersom jag inte haft den ännu och vet inte om jag får plats med den, så därför skall jag läsa allt själv hemma och sen skriva provet! Men när jag inte är med på några timmar så måste jag göra en annan uppgift ist, och det är att skriva en massa fakta om 21 st filosofer. Det skall vara ½ A4 sida för varje filosof, vilekt gör att jag skall skriva 10 ½ A4 sidor, därför tänkte jag börja ikv och ha som mål att komm till 10 filosofer innan klockan är 22.00! Wish me Luck!

Kommentarer
Postat av: mikaela

men det kom ju mera snö!

och faktiskt har det hunnit vara 20 minus i vinter... ;) bara för att vara petnoga...

2009-01-14 @ 19:51:19
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0