Brrr..

Idag har verkligen varit en kall dag, när jag vaknade imorse var det 20 minus grader, 20 minusgrader! D e typ kallaste dagen på hela året...gissa om jag byltade på mej massor av varma kläder. Som tur var behövde vi int skida på gympan när d var så kallt, så vi var inne ist och spelade volleyboll och innebandy, d var kul! Jag gillar verkligen att spela volleyboll, d e så härlig känsla när man får över bollen till andra sidan, men nu börjar jag känna av spelandet i musklerna, men då vet man att man gjort nåt!
Men tillbaka till de 20 minus graderna. D märktes även på andra sätt att d var kallt idag förutom att man frös. Vattenytan hade frusit i hinkarna i stallet, en del av hästarnas vattenkoppar hade frusit och när jag gick hem från bussen rimmade det på mina ögonfransar, när jag kom innanför dörren smälte d å rann ner i mina ögon, då kändes d verkligen som en superkall dag!

Ikv har jag haft en riktigt avslappnande kväll! Jag älskar att slappna av på fredagskvällar efter en lång skolvecka, har ingen lust alls att gå ut och festa lr nåt då, d hör lördagen till! Iaf så har jag tillbringat skön tid i stallet, Tindra fick bli ryktad och annat smått och gott som behövde göras. När ja kom in tog jag en vaarm dusch innan mamma och jag fortsatte pussla på mitt julklappspussel, det är snart klart! Det föreställer en kisse på en mega stor jordgubbe och så blå himmel som bakgrund, gulligt! Förstås har jag oxå kollat på Let´s Dance, Tåssan gjorde mj sällskap i soffan plus en chokladplatta. Nu känner jag mej riktigt nöjd och glad och oxå väldigt väldigt trött...snark...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0