En bra foundation please!





Jag vill ha en foundation som jag älskar! Jag är rätt nöjd me den jag har, men det finn vissa minus och d är att den täcker inte helt, efter några timmar ser den oljig ut och den spricker upp här och där. Jag har en blandhy, både fet och torr, plus att jag har rätt känslig hy med röda partier här och där. Jag vill ha en foundation som täcker till max men ändå inte ser onaturlig ut, en foundation som inte gör huden torr och inte heller innehåller olja, en foundation som håller länge utan att börja se kakig lr lös ut, en foundation som ger en matt och jämn finish! Några tips??

Kommentarer
Postat av: mikaela

photoshop ;) synd att det inte funkar irl... ;)

2009-01-22 @ 17:09:28
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0