Första dagen på det nya året


Jahapp, nu har första dagen på det nya året varit då. Jag har hållit mina löften såhär långt, jag har inte bitit i mina läppar (ist har jag missbrukat läppomada för att hindra mj själv) och jag har motionerat, d.v.s varit på en skidtur med mamma! Det är förstås inget ovanligt, jag brukar skida mycket om vintern på en skogsväg alldeles i närheten men det bidrar ju förstås till bättre kondition!

Har nyss myst i soffan med katten Tåssan framför filmen E.T. Den är så gullig, lilla E.T är så gullig! Senast jag såg den var jag kanske 6 år så jag mindes knappt något från den. Innan jag sover skall jag och älskling titta på The Day The Earth Stood Still. Blev mycket utomjordingar ikv!

God Natt!

Kommentarer
Postat av: mikaela

ja, du har så NOLL chans att få mig att komma ut och skida!

2009-01-02 @ 15:33:06
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0