Gott Nytt År!

Jag tänkte säga lite om året som gått faktiskt. Det var ett väldigt speciellt år på många sätt, det var en j*kligt underbart år samtidigt som det även funnits jobbiga stunder. Jag har gjort väldigt väldigt mycket som jag aldrig gjort förut, och ganska stora saker t.om. Alltså, 2008, ett väldigt händelserikt år.

Men idag är första dagen på 2009, och jag har gett några nyårslöften som jag ska FÖRSÖKA att hålla...

1.Jag skall inte bita i mina läppar när jag känner mej rastlös eller nervös
2.Jag skall få bättre kondition
3.Jag skall ha en dag i veckan när jag inte äter något onyttigt alls, t.ex godis, bullar
4.Jag skall ha en dag i veckan när jag bara äter vegetariskt

Vissa känns det som att jag kommer hålla..vissa inte..men det återstår att se...

Kommentarer
Postat av: mikaela

haha, och just därför ändrade jag ju det ;) ...

vi måste börja motionera, allvarligt.

2009-01-01 @ 13:23:06
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0