Håltimme


Nu sitter jag i skolan, har håltimme och äter godis. Har varit i skolan sen 08.40 men har inte haft någon riktig timme. De två första var gymnastik, tredje timmen var samling i klassen och nu håltimme. Men det är skönt, plus att vi alla fyra har håltimme samtidigt, jag, Ello, Soffi och Anna, och Sandra förstås men hon är ännu inte i skolan. En annan intressant sak, vi fick plättar till lunch idag.

Igår kväll tog jag en barbacka ridtur på Odin i all mjuk nysnö, det var jätte härligt. Det är så mysigt att sitta på Odins varma stabila rygg när han pulsar fram i djup lös snö och alla hans stora muskler rör på sig, det är något alldeles speciellt med islandshästar och vinter ^^ Men ingen som inte håller på med hästar kan förstå känslan...

Kommentarer
Postat av: mikaela

ja, den andra ska troligen bort när den har vuxit fram helt, eftersom jag är så trång (?) i munnen att den kommer börja skava på övre tandraden... men det är ju ett senare problem... nästan alla måste riva ut sina visdomständer inte så länge efter de har kommit, så jag är ju inte direkt den första... ;)

åh, det tar jag som beröm! man tackar ;) vet du, det går nog jättebra ska du se, om du vill kan du komma med mig till stan någon dag så kan jag yra ännu mer för dig ;)

hur är det med sandra?

2009-01-09 @ 12:43:10
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0