Helloo

Oj oj jag har inte haft någon större tid att blogga som kanske har märkts men nu tar jag mej tid!

Fredagen var en väldigt händelserik dag btw. Först hade vi skidning på gymnastiken. Pytti och jag hade bestämt occc för att dra ut i spåret 08.00 ist för 09.00 då skolan börjar. Bara därför att det är 2 km att gå till skidspåret och 2 km från spåret, plus att spåret är typ 4 km och det är inte alls roligt att behöva stressa dit me skidorna, stressa runt spåret och stressa tillbaka! Man vill ju hinna njuta! Sen var det ju oxå ett litet plus att vi hann skida två varv och vår gymnastiklärare blev väldigt nöjd och glad! Många påstår att hon är ett monster men jag har inte märkt av nåt sånt..ännu...jag tycker hon är bra! För jag kan förstå att hon blir irriterad på vissa elever ibland...
På fredagar har Soffi, Ello, Anna och jag dessutom håltimme vid lunchen så då passsade vi på och stack till Kotipizza! Ahhh det var underbart gott! Drycken ingick i pizza priset och man fick dricka hur mycket man ville! Och en annan sak, jag åt upp hela min stora pizza! Det brukar jag aldrig orka, men skidningen tog en hel del energi!
När skoldagen sen var slut så hade jag körlektion! Vi körde i stan även denna gång, och det börjar gå bättre! Även om jag ännu känner att jag behöver öva mer, och vilken tur att jag får det då för har mer än hälften körlektioner kvar, skönt!
Fredagkväll gjorde jag mat så att vi skulle få äta nångång när mamma kom ur jobbet. Det så att jag skulle hinna rida på Odin. Han var så duktig! Det var oxå bra för jag kunde rida utan sadel och ändå rida rätt hårt, galoppera å så, för fast jag skulle tappat balansen och fallit av så var det så mycket mjuk snö under så det hade bara varit roligt!
Innan det var dags för Let's Dance hanns det dessutom med kokosbollbakning! Och mums va goda dom blev, fast nu är nästan alla uppätna hihi...
Senare kollade jag förstås på Let's Dance med massor av gott att trycka i mig!

Några bilder dåå, den första e på vägen till skidspåret, dom andra ser man ju va d föreställer!


Kommentarer
Postat av: mikaela

om du har den lärare jag hade i högis skulle jag kunna komma med en roman i harrypotterlängd om varför hon inte är en bra lärare. punkt.



kapitel 1

hon favoriserar. fortsättning följer. bajs.

2009-01-26 @ 21:00:52
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Totte är säkert bra om man är duktig på sport, men är man inte det (och inte heller särskilt intresserad) är hon hemsk. Jag tycker om att röra på mig egentligen men hon tog död på glädjen i det mesta som har med sport att göra för mig.

2009-01-27 @ 18:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0