Lång Dag!


Idag har jag haft en väldigt lång dag på d sätte att jag slutade skolan redan 12.10! Så därför har jag nu hunnit med massor! När läxorna var gjorda så rensade jag mina två garderober på alla kläder som fanns där. Resultatet var en väldigt stor klädhög i min soffa och på golvet. Sen började jag rensa ur! Det fanns en "behålla-hög", en "mamma lr packa ner i låda hög" och en "kasta-hög". Såklart blev "behålla-högen" störst men det fanns nog en hel del klädesplagg i dom andra med så känner mej rätt stolt, annars brukar jag ha svårt att kasta saker. När allt var i varsin hög vek jag allting och ordnade i olika kategorier i hyllor och på klädhängare. Det blev så bra! Nu kommer det att vara mycket lättare att hitta just det man vill ha. En sak som jag märkte oxå när jag städade ur bland alla kläder var hur otroligt mycket snygga kläder jag har! Visst köper jag bara sånt som jag tycker är snyggt men jag hittade saker som var helt otroligt snygga! Speciellt bland underkläderna...jag köper alltid underkläder när jag hittar några riktigt snygga och det har blivit en hel del så jag hade liksom ingen stor koll på vad ALLT jag hade, men när allt låg samlat framför ögonen så wow där fanns massor av snyggt, tror inte jag behöver shoppa på någon månad nu ^^

Här är några saker som hamnade i "behålla-högen"!


Vero Moda



Victorias Secret



Sisters



Kom nyss in från stallet så nu ska jag ta mej ett varmt fotbad och äta choklad!

Kommentarer
Postat av: mikaela

min radar blinkar febrilt. har du hunnit slänga slänga-högen än? ifall du inte har, tror du det fanns någonting som du skulle kunna tänka dig att skänka åt mig ifall det passar och känns lockande? ;) blink blink (jag är begagnad, bara att inse)

2009-01-12 @ 21:20:38
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/
Postat av: Linda

Ett tips bara för dende "slänga-högen". Ifall kläderna inte är söndriga (eller Mikaela tar dem:P) så kan du ju föra dem till Röda korset eller nåt sånt så gör de ju nytta istället för att bara bli skräp^^

2009-01-13 @ 16:19:34
URL: http://kaotisk.bloggspace.se
Postat av: mikaela

that's right linda ^^

kan ju kolla genom det någon gång ;) ...

2009-01-13 @ 18:28:43
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0