Let's Dance!


Magdalena Graaf och Daniel Da Silva



Ikv var det alltså säsongpremiär för ett av mina favvoprogram, Let's Dance! Jag kollade såklart, uppladdad med smörgås, mazarin och choklad, gissa om jag har stor mage nu! Men åter till Let's Dance. Eftersom förra säsongen var så bra så var jag lite beredd på att jag skulle bli besviken när jag hade så stora förväntningar denna gång, men det blev jag inte! Mina favoriter är Laila Bagge, Magdalena Graaf och Morgan Alling, och tänka sej, dom var bäst ikv! Jag blev lite besviken när jag hörde att Laila skadat låret men shit det märktes verkligen inte! Och Magdalena var så vacker, oj oj oj, hon är så söt som brunett. Hon har dessutom en rätt het danspartner,, Sen var det ju Hasse Aro från Efterlyst oxå, han är inte en av mina favoriter men det var roligt att se honom skaka loss, man är ju så van att se honom stel och allvarlig! Nä det här verkar riktigt lovande, ser redan fram emot nästa fredag! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0