Opererat en fisk


Ikväll har jag opererat en fisk! Skärt upp magen och tittat på levern, tarmarna, magsäcken, gallblåsan och rommen m.m, det var faktiskt riktig intressant! Fast rättare sagt så hjälpte jag mamma att rensa lake, jag har aldrig rensat en fisk förut så ikväll var första gången i hela mitt liv! Först rensade hon en och visade hur jag skulle göra och sedan rensade jag en till helt själv, oj vad jag känner mej stolt! Men som sagt det var intressant, fisken som jag rensade var sjuk, den hade en väldigt dålig lever, den var rosa och hade stora blåsor på sj, plus en liten hård knöl..jag skulle gärna vilja veta vad det var som orsakat d och vad det riktigt var, kunde d vara cancer lr nån leversjukdom?

Nåja, vad har jag annat gjort ikv då, jo, varit och ätit på RAX, åt tre pizzabitar, 5 kycklingvingar, sallad, gurka, grynost och tacoships! Plus en MEGA-portion glass! Jag kommer inte behöva äta på flera dagar känns d som! Men mm va d va gott!!

Kommentarer
Postat av: mikaela

vet du, jag tycker RAX är helt från.... ...

2009-01-15 @ 16:00:16
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/
Postat av: mikaela

valbart ord.... exempelvis sånt som rimmar på döv.

2009-01-15 @ 19:50:47
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0