Söndag förmiddag


Kom mej upp lite tidigare idag än vid lunch, känns rätt skönt för en gångs skull! Idag ska jag njuta av söndagen genom att ta en skidtur med mamma och varm choklad. Senare ska jag oxå ta en ridtur på Odin innan det blir mörkt. Jag längtar verkligen till ljusare tider när man hinner göra mer ute medan d ännu e ljust...

Har sovit riktigt bra inatt, trodde inte jag skulle göra d efter att Linda, Mikaela och jag kollat en väldigt skrämmande skräckfilm igår kväll/natt...Jag tror d var 18-års åldersgräns på den så EGENTLIGEN skulle jag inte fått se den hihi, men om några veckor så är jag myndig, rättare sagt 3 veckor ^^

Kommentarer
Postat av: mikaela

jag har sovit otroligt gott inatt konstigt nog... ;) ... lite läskigt var det bara att stå och skrapa isen av bilrutorna innan jag kunde åka iväg... ;D

2009-01-18 @ 15:05:34
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0