Puuh äntligen ...

Puuh äntligen är det Måndagskväll och det känns genast lite mer uthärdligt! Var skönt att bara komma hem från skolan oxå, försökte göra läxorna då men med två busiga kattungar som ville hjälpa till tog det lite längre än beräknat, men klar blev jag, och vem vet, kanske läxorna blev lite bättre gjorda när dom hjälpe till?


Här hjälper Kitty till


När Sammy kom och ville hjälpa till blev det fight

Det har snöat snöat hela dagen idag, så jag har faktiskt oxå passat på att motionera lite med en skidtur på vanliga skogsvägen. Det går så lätt när det kommit nysnö! Kändes så härligt att vara ute och röra på sj! Ikv har jag även tagit en barbacka ridtur på Odin i all nysnö, även d e mysigt att lunka fram i nysnö. Ja, så d får gärna fortsätta snöa om d vill, bara d inte blir regn!

Nu ska ja se lite Desp, men sen måste jag sova, ska upp redan kl 06.00 imorn! Har körlektion kl 08.00 och vill inte behöva stressa me frukosten och jag måste dessutom tvätta håret. God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0