Ny dator, mer blogginlägg

Shit, tiden går och jag har inte hunnit blogga nåt och ju mer tid som går desto mer får jag att skriva om! Men har helt enkelt inte hunnit, har massor att göra hela tiden. Men idag har jag fått en ny dator så nu kanske jag tar mej tid! Har funderat på en länge nu eftersom min gamla börjar vara lite rostig, och nu har jag äntligen hittat min drömdator. En riktigt nyutkommen HP Pavilion med snygg design! Priset var 900 euro men dom hade specialpris om man hade PLUSSA-kort så vi fick den för endast 600 euro! Helt otroligt! ^^


Det är den svarta på bilden, det syns inte så bra men den har jätte snygga bubblor till höger om fingerplattan, dom finns även på skalet!

Kommentarer
Postat av: mikaela

WTF vilken rabatt med plussakort!

jag har också ny dator :) eller ska vi säga, en till...

2009-07-25 @ 10:38:20
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0