Regnig Tisdag


En tid sen jag bloggade nu, jag håller på med ett inlägg om veckan när Kristian var här men tar en tid för vill ha upp lite bilder också så det kommer inom några dagar!

Idag har mamma och jag varit in till stan och handlat lite grilltillbehör eftersom både tång och gallerborste hade blivit utslitna. Vi köpte också en gullig trädgårdshare till samlingen av två igelkottar och en ekorre. Efteråt skulle vi till Vikby och hälsa på min kusin Monika, hennes sambo och deras ½ år gamla son, Einar. Innan vi åkte dit tog vi varsin glass på torget, denna gång tog jag en salmiakboll, vilka är helt svarta hihi. Med oss till Einar hade vi ett mjukisfår som han blev vädligt förtjust i och började tugga på och slänga på golvet. Jisses vad han har växt, hon hade redan en hel byrå med kläder som var för småa.
Hos dom fick vi bullar och kex och tittade på lite nya saker som Einar fått, kläder och leksaker och en säng och sånt. Sen skakade vi hand med Einar och åkte hem.

Kommentarer
Postat av: Linda

ganska kul att si när di ha växt :)

2009-07-08 @ 07:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0