Äntligen en solig dag!

Idag lyste äntligen solen. Jag har varit i stan och shoppat med Pytti och Soffi. Hade inte träffat Pytti på hela sommaren, så det var roligt att träffa henne igen! Butikerna hade redan börjat med rea så vi kollade in den och gick oxå i lite andra affärer, som t.ex. Gina Tricot som inte börjat med rea ännu (typiskt). Vi blev sugna på nåt smått att äta oxå så vi gick till Wayne's och tog chokladmuffins och brownies, det var så varmt och fint så vi kunde sitta ute och njuta i solen. Dessutom pratade vi massa om planer inför sommaren.
Jag råkade få många shoppingkassar i min hand, notera "råkade". Jag hittade ett par sommarskor för 8 euro på rean men resten som jag köpte var inte på rea för resten köpte jag på Gina Tricot...d.v.s. en jätte härlig klänning i sailorstil, en basic kjol, en bikiniövredel (blev fullkomligt förälskad i den men fanns inga passande storlekar av underdelen så skall försöka fixa d på nåt sätt) och två par leggings, ett par svarta blanka långa och ett par svarta matta alvlånga. Ja, d blev rätt mycket men jag fick TVÅ stämplar på mitt bonuskort, bra va!


Brownie med grädde på Wayne's.


Bikiniövredelen jag blev kär i.

När jag kom hem tog jag ut Sammy och Kitty i uteburen och skötte hästarna klart för dagen. Ikv har jag varit på en cykeltur med Mikaela och än en gång fått bli påmind om min usla kondition. Men vi åt iaf ett par goda äppelmuffins mitt i skogen! ^^

Här brukar jag och mamma skida på vintern, nu var det cykeltur som gällde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0