Regnig dag

Idag har det regnat, regnat och regnat! Men jag tycker det är mysigt och somrigt när det regnar. Det som jag inte gillar är när det inte regnar men solen inte heller lyser, när det är sådär halvmulet eller mulet men inget regn, sånt mellanväder hatar jag, usch, det ska vara riktigt fint och varmt väder eller så riktigt regnigt och ruskigt!

I alla fall så har jag tagit vara på den regniga dagen. Jag har städat hela min kläd garderob! Jag har rensat bort kläder som jag inte använder mera och oxå typiska höst och vinterkläder har jag packat ner för sommaren. Nu hänger alla mina tunikor och klänningar och festtoppar snyggt på galgar i färgordning. Mina byxor och tröjor är snyggt ihopvikna i prydliga högar i en hylla, mina underkläder, sockor och bikinis är i prydliga högar i en annan hylla, mina bastoppar och t-shirts är i prydliga högar i en tredje hylla och i en fjärde hylla är mina hoodies, pyjamaser, mjukisbyxor och träningskläder.
Dessutom har jag gjort plats i en till hylla för bälten, kuvertväskor och skor. Nu är det jätte snyggt och lätt att hitta vad man skall ha, skönt! ^^

Dessutom har Mikaela varit här en stund och vi har sjungit Sing Star, 80's och Abba. Vi var ganska jämna i poängen måste jag säga.

Här kommer en knasbild på tokiga Sammy som lagt sej i lavoaren efter att jag nyss tvättat händerna och lavoaren är alldeles blöt! Japp, det är vår Sammy det, katten som inte är rädd för vatten, snarare älskar att bada i det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0