Sol och Bad

Idag har det också varit över 20 grader här, och det är så skönt!

På förmiddagen slet jag i stallet och mockade åt 5 hästar och bytte vatten och sånt. På eftermiddagen åkte jag in till stan och hämtade upp Soffi på vägen dit. Sen tillbringade vi dagen på Sandö i bikinis. Vi hade jätte mysigt och varmt, åt frukt, läste SOLO, kollade in allt okänt och känt folk och tog ett dopp oxå! Det var mer folk idag än igår men ändå inte så man behövde trängas. Vattnet var jätte skönt å härligt! När man ligger där i sanden och börjar få riktigt varmt är det så skönt att gå i  ner i vattnet, svalka av sig och simma några simtag och sen gå upp och lägga sig för att torka i solen, d e nog en riktig sommarkänsla! ^^  När vi tyckte att vi solat klart åkte vi in till stan och åt varsin glass på torget, jag åt en med en chokladboll och en tuplaboll. Tuplaglassen var något nytt och den var riktigt god, så prova den om ni inte redan har gjort det!

Ikv har jag tagit en härlig sommarridtur på Odin ute i det fria på åkervägen. Det var så varmt ännu ikv att man inte behövde någon tröja, det var så skönt! Odin var lika snäll och lugn som vanligt, och lunkade glatt på framåt.

Nu har jag nyss städat lite eftersom Kristian kommer imorgon! ^^

Hoppas att alla andra oxå haft en riktigt härlig och rolig sommardag!

Kommentarer
Postat av: mikaela

svar; jag håller med dig ganska långt där i kommentaren...



sandö är ju på riktigt HELT tjockt av människor! åtminstone idag!

2009-06-25 @ 19:01:25
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0