Utekattbur

Idag fick vi vår utekattbur som vi köpt! Den är ganska stor så att de kan springa omkring men ändå inte för stor. Imorgon skall jag fixa dit sandlåda, vatten och några björkstammar att klättra i, också ett litet "hus" att gå in i. Sammy och Kitty har provat den idag. Jag lastade in dem i transportburen och släppte ut dem i uteburen. Stackarna som aldrig varit ute förutom när dom var bara några veckor gamla var ganska misstänksamma. De gick lågt, spanade och smög. Men till sist vande dom sej lite så de låg och njöt lite i solen. Några av våra utekatter, Madonna och Tilde kom också fram och hälsade, Sammy och Kitty gjorde STORA ögon åt dom. Jag passade på att sola bredvid buren så nu har jag fått lite brun sommarhy iaf! ^^

Ikv följde jag med mamma och Odin när hon red på honom på vägen ut mot åkrarna. Dessutom red jag senare också på Tindra ut mot åkrarna. Det var perfekt väder för ridning ikv!

Kommentarer
Postat av: mikaela

svar; HAHA som om jag skulle veta? ;D dendär linjen jag sökte till är som huvudsak riktad på finska språket men kan kombineras med andra språk, psykologi, teater etc... :)

2009-06-09 @ 17:07:40
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0