Klippning, shopping och ridning

Idag på förmiddagen har jag fått mitt hår klippt! Först tvättade hon håret och masserade in balsam så där underbart skönt så jag nästan somnade, och sen fräschade hon upp min gamla frisyr, blev nöjd!

Genast efter frisören åkte jag in till stan för att träffa Soffi klockan tolv. Vi var väldigt shoppingsugna båda två så vi frossade i affärer tillsammans hela dagen. Det var perfekt shoppingväder, inte regn och inte för varmt, men inte för kallt heller så man behövde frysa när man gick mellan affärerna. När vi shoppat några kassar gick vi till Subway och åt deras underbart läckra grillade smörgåsar med ost, olivolja, tomat, sallad, gurka, saltgurka och oliver, och en cola till! Ja kan känna den härliga doften bara ja tänker på dom...dessutom är det så otroligt nyttig mat, men ändå god!

Ikv har det regnat en skvätt, men det hindrade inte mej från att rida barabacka på Odin på vägen ut längs med åkrarna. Det var jätte fridfullt; Odin var lugn, det blåste inte, det regnade smått och det var lagom varmt. Ännu en perfekt sommardag till ända ^^


Jag vid Subway med min läckra smörgås, Soffi fotograf.


Detta shoppade jag idag! Jeans från Gina Tricot, topp från Gina Tricot, färgglada amrband från Gina Tricot, turkos t-shirt från H&M, hårband från H&M, svarta flätade armband från Kappahl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0