Know-How...


Sitter i skolan nu på håltimme. Idag har vi varit på Know-How mässan i Botnia hallen. Det var ganska intressant att gå runt och se och prata med diverse universitet och högskolor som var där även om det inte fanns så mycket som intresserade mig. Men det finns ju också annat att göra där. Vi fick lära oss hjärt-lungräddning och öva på en docka som de hade där. Det kändes väldigt nyttigt och nödvändigt, mer än förut, eftersom man kommit så nära de där sakerna efter det Sandra var med om. Man har verkligen fattat att man kan rädda liv om man behärskar hjärt-lungräddning. Dessutom tittade vi på några shower, bl.a. en cheerleader show som var jätte bra! De var så duktiga och gjorde en massa konster på golvet och i luften, jag skulle nog falla pladask om jag skulle försöka mig på något sånt där haha...

Nu skall jag ha lite lab biologi och sedan blir det till att hämta Kristian!


Kommentarer
Postat av: mikaela

svar; sinkku betyder singel... ;)

2009-12-17 @ 22:33:34
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0