Provläsning och annat smått och gott...


Söndagen bestod mestadels av provläsning till dendär hissa kursen som jag skulle tenta. Pust, det var rätt jobbigt att ha hela boken att läsa in själv och sen hålla reda på första världskriget, andra världskriget, kalla kriget, vietnamkriget, mellanösternkriget, Kinas konflikter och Japans konflikter. Så nästan hela söndagen läste jag förutom att jag var ute och tvättade bilen, som inte är så ren längre tack vare det smutsiga vädret. Måndagen bestod också av provläsning. Men tog en rätt lång paus mitt på kvällen så blev att jag gick och la mig 01..och gick upp 06...

Gissa om det var skönt att komma hem på tisdagen och ha kvällen fri för annat skoj. Jag färgade håret till min vanliga mörkbrun/svarta nyans och det blev riktigt lyckat! Senare på kvällen ryktade jag Dimma och läste Svart hav. Den är så spännande så man vill bara läsa och läsa!

Ikväll har jag städat lite och bakat en kladdkaka eftersom Kristian kommer hit imorgon! Dessutom är grannen borta så mamma och jag har varit och skött hennes hästar.

Nu skall jag sjunka ner i soffan, äta en sockergris, bli tjock och se på Bonde söker fru! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0